środa, 25 października 2017

A zdradzisz mi, gdzie kupiłaś? Pewnie! (12)

home shopping






Troszkę mnie tutaj nie było, ale wracam ... i to nie z pustymi rękami :)

Postanowiłam nieco odświeżyć cykl dzielenia się z Wami fajnymi namiarami zakupowymi. 

Oczywiście dotyczą one wyłącznie rzeczy, które osobiście do naszego domku kupiłam, sprawdziłam i uznałam, że są godne polecenia. Dzisiaj trzy przedmioty w moim ukochanym stylu, czyli unowocześnionej klasyce z nutą przytulności w cenie od 30 zł do 180 zł. 


Zapraszam ...








***

Na początek dodatek nieduży, ale robiący klimat ... welurowe ręczniczki w kolorze navy z białym nadrukiem :)




U mnie ręczniczki zagościły w kuchni, bo pięknie ożywiają kolorem biało - czarne meble. Ale co do zasady to dodatek, który jest przeznaczony do łazienki ;) 
Ręczniczki wypatrzyłam w H&M Home; dwie sztuki w cenie 29,90 zł; namiar KLIK.

***

Drugi ciekawy dodatek to donice w geometryczny wzór, które zdobią od jakiegoś czasu nasz salon.... 






Bardzo je lubię,  bo są duże, stabilne i z naturalnego materiału (kamionka). Wprowadzają do wnętrza nieco nowoczesności. Są widoczne, ale nie konkurują z innymi dodatkami. 

Donice to oferta sklepu Castorama w cenie 112,00 zł, namiar KLIK

***

Ostatni namiar to zakup jeszcze nie pokazywany na VH. Lampka stołowa, która ujęła mnie swoją formą i jakością wykonania (polerowany na lustrzany połysk metal + opcja ściemniania światła). Lampka jest prosta, ale jednocześnie mocno zwraca na siebie uwagę. Najbardziej mi się w niej podoba wąski cylindryczny "abażur" (uwielbiam taki kształt). 

Stoi na komódce w jadalni i doskonale pasuje do stojących po sąsiedzku lamp w salonie, które także mają cylindryczne abażury. Mimo, że wszystkie te lampy są w zupełnie innych stylach, właśnie cylindryczny kształt ich abażurów sprawia, że dobrze razem wyglądają. Spróbuję im w weekend zrobić zdjęcie razem to się sami przekonacie, że taki miks to fajne i ciekawe rozwiązanie. 





Lampka pochodzi z oferty IKEA z ich prestiżowej linii Stockholm, cena 179 zł, namiar KLIK

Wszystkie pokazane rzeczy są w sprzedaży internetowej tych sklepów, więc są dostępne dla każdego :)


z uściskami


13 komentarzy:

  1. Hello Sylvia,
    You have a wonderful house. All the things you set up the interior I like, I like the marine blue, which seems to me, dominate. It's elegant and at the same time slightly dramatic.
    I see every time new posts but I do not always have time to open each folder.
    It would be simpler if images were disposed one after the other!
    All right, Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hallo Mia, thank you very much for your visit :)))))
      ps. I try to do something about it
      ;)

      Usuń
  2. Lampka też mnie urzekła, ale nijak mi nie pasuje (czego oczywiście bardzo żałuję, bo chciałabym ją jak nic ). Co do donic to poszukiwałam takich większych od jakiegoś czasu, ale do Castoramy nie zaglądam, więc bardzo jestem wdzięczna za namiar.
    Super "polecki", proszę o więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie świetna ozdoba - mi od razu wpadła w oko. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wazony CUDO ))POZDRAWIAM p.Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz, Sylwio, wyjątkowy dar wypatrywania rzeczy obok których wielu z nas, być może, przeszłoby obojetnie. Jeszcze większe wrażenie robią w twoim świetnie urządzonym domu ... niby urządzonym, a ciągle dopieszczanym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ten typ tak ma ... niby coś skończyłam, ale jednak ... jeszcze nie do końca. Nic nie poradzę, że lubię eksperymentować z dekoracjami i szukać tej najlepszej :)))))

      Usuń
  6. Wlasnie Sylwio, skad wazony?
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są te ręczniczki
    _________________________________
    przeprowadzki firm wrocław

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...