poniedziałek, 10 kwietnia 2017

wiosenne wietrzenie

HOME shopping




Z nastaniem wiosny wzięła mnie chęć na domowe porządki

Nieco przewietrzyłam zatem nasze zakamarki, w efekcie czego uzbierała się spora kolekcja domowych różności; myślę, że całkiem gustownych :) 

Może coś wypatrzycie dla siebie. 

Pytania / rezerwacje na -

velourhome@gmail.com

Wybory dokonane do środy trafią do Właścicieli jeszcze przed świętami. 

Zapraszam <3 





NR 2 - SPRZEDANE

NR 3 - SPRZEDANE 


NR 5 - SPRZEDANE




NR 9 - SPRZEDANE


NR 11 - 9 szt. SPRZEDANE; dostępne 2 szt.


NR 13 - SPRZEDANE




NR 17 - SPRZEDANE





pozdrawiam serdecznie 


7 komentarzy:

  1. Hi dear Sylvia, me encanta su casa ,, toda elegante,, esos cojines son una belleza, espero que tengas un bendecido comienzo de semana
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga SYlwio,

    chętnie zaopiekuję się Twoim "lampionem w stylu Eichholtz". Proszę o rezerwację.
    Tyle, że potzrebuję dwóch, więc podpowiedz gdzie mogę zakupić taki drugi :)
    e--t@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała Ewo oddać Ci go pod opiekę, ale niestety Ania już go wcześniej kupiła (jest info).
      Nie wiem, gdzie taki dostać. Ja swój kupiłam w Niemczech.
      Uściski S.

      Usuń
  3. Sylwio, zdrowych, spokojnych i radosnych świąt życzę Tobie i Twoim najbliższym... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie czerwone dodatki super ożywiają ten salon.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...